zondag 18 augustus 2013

Anti verveeltips

Heb jij ook wel is dat je alleen thuis bent en je echt rot verveeld? Zo ja, dan heb ik een aantal leuke tips voor! Ik ben zelf niet supersnel verveelt, maar op het moment is mijn broertje uit logeren en mijn beste vriendin is op vakantie. Goede reden om me te vervelen dus :p Dus lees snel verder voor de tips!
Tips:


  1. Vraag aan je oma of je op haar zolder/berging mag zoeken naar leuke dingen die je kan oppimpen, voor haar of voor jezelf.
  2. Pimp je kamer met leuke dingen uit je kindertijd.
  3. Ga naar de kringloop winkel of zoek online op www.marktplaats.nl 
  4. Ga fotograferen of film de natuur/stad!
  5. Schrijf een verhaal en maak daar bijvoorbeeld foto's bij.
  6. Maak leuke sieraden.
  7. Geef een high tea.
  8. Ga experimenteren met je haar of make-up.
  9. Bedenk een eigen dansje op je favo lied.
  10. Koop een dagboek, schrijf er je interesses van nu in, leuk voor later.
  11. Ga lekker fietsen, skeeleren, joggen, etc. Heerlijk gezond! 
  12. Nodig iemand uit en ga lol hebben!
  13. Ontwerp kleren, wie weet wordt je wel beroemd.
  14. Maak een blog (net als ons:p)
  15. Bedenk zelf anti-verveeltips en voer ze uit! 
Dit waren ze, i hope you like it!

X Marije♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten