zaterdag 17 augustus 2013

Care for your hair

Haarverzorging, hoeveel mensen hebben wel haarverzorgingsproducten in huis maar doen er niks mee. Je komt het tegen in de winkel en denkt; Hey, dat is handig mijn haar pluist en daar is dit perfect voor. Je gebruikt het 1 keer en merkt wel dat je haar beter zit maar het is geen blijvend resultaat, de volgende dag moet je het weer opnieuw aanbrengen voor resultaat.
Dat is de reden waarom veel mensen het maar weinig gebruiken en vandaag ga ik iets meer vertellen over producten die goed zijn voor je haar en makkelijk.



Er zijn een aantal producten die ik altijd gebruik voor mijn haar, ze zijn heel simpel in gebruik en nemen niet veel tijd in beslag. Je moet het dan misschien wel iedere dag opnieuw aanbrengen voor resultaat, maar als het zo simpel is is het die paar minuten wel waard. Zeker als het een goed resultaat geeft.

Het begint bij haarmaskers. Veel mensen denken dat je haarmaskers een half uur in moet laten trekken en dat het dus veel tijd kost. Maar tegenwoordig heb je veel 1 minuut haarmaskers als die van Andrelon, maar dat zijn toch niet altijd de goedkoopste. Het mogen dan wel drogisterijmerken zijn en dus niet heel duur zijn maar als je net zoals ik bent, heb je het liefst toch iets als de producten van Kruidvat huismerk of zoiets dergelijks, zeker voor die prijs.
Nou zijn de haarmaskers van Kruidvat vaak van die maskers die heel lang in moeten trekken of die vrij weinig doen. Maar ik heb een masker ontdekt van Kruidvat dat perfect is voor even snel tijdens het douchen en het werkt goed ook. Het is het Anti-Frizz masker van Kruidvat. Dit masker hoeft maar 10-15 minuten in te trekken en geeft heel goed resultaat. Mijn haar pluist vrij veel, en nou heb ik geen krullen maar wel slag, en dus is dit masker perfect. Het maakt je haar heel glad en vermindert het pluizige, nou geeft het geen permanent effect, maar het is toch zeker wel 3 dagen een stuk gladder en minder pluizig.
Je kan dit masker snel gebruiken tijdens het douchen terwijl je je andere dingen doet en het aan het einde uitspoelt, ik laat het meestal 5 minuutjes zitten en dat geeft al heel veel resultaat.

Het tweede is de stylingproducten en serums. Een aantal aanraders die ik hier heb en gebruik is het haarserum van de Action, dit is van het merk Hegron en is voor glanzend en glad haar. Het maakt je haar heel glad en goed doorkambaar. Ook blijft je haar hiermee beter zitten en droogt het niet echt in slierten op, zoals wanneer je het niet meteen borstelt. Maar als je het meteen borstelt na het douchen breekt er veel haar, met dit product wordt het gladder en breekt je haar niet zoveel. Dit product is dus ideaal voor na het douchen en zorgt ervoor dat je makkelijker je haar door kan kammen. Een snel product wat goed resultaat geeft dus.

Dan hebben we de stylingproducten. Ik gebruik Andrelon Laagjes Accent Paste. Dit is een wat dikkere pasta die je in je haar doet als het droog is. Je verdeelt het over je haar en borstelt het door, je hebt er maar een erwtje van nodig en het is dus ook heel zuinig. Het accentueert  je haar als je laagjes hebt, nou heb ik niet meer zoveel laagjes in mijn haar maar toch geeft het nog een goed resultaat en ziet mijn  haar er beter uit. Dit is om je haar te stylen maar je hoeft er wederom niks extra's voor te doen, je verdeelt het door je haar en borstelt het door en that's it. Geen extra moeite en toch een goed resultaat.

Dit zijn dus een aantal producten die makkelijk en snel in gebruik zijn en een goed resultaat geven. Haarverzorging is namelijk wel belangrijk en vaak hebben we er toch geen zin in, zo ben ik zelf ook, maar ik merk dat ik deze producten een stuk sneller pak.
Je hebt natuurlijk ook nog de haarmousse en dergelijke, maar dat is toch veel meer werk en dit werkt ook prima.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

X Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten